Ramadhan datang lagi

Ramadhan is coming !! yeay !!! eh , lupe nak bagi salam , xcited sngat lah katekn ,, HAHA. Assalamulaikum ! x jawab dose ,,, uweh3x!


So , dengan ini setelah aku dengar announcement kat tv jam 8:14 minit mlm tdi , pade tarikh 31 julai 2011 rasmilah bahawa esok puase ! maknenye mlm ni kenelah pegi terawih , n pagi esok bgon sahor ! (bolehke aku bangon ny ??) hehe , boleh2 ! kalau kne ngan btg penyapu boleh ar kudd . HAHA .



ishh , susah lak nk bgon sahor dy nih !ni mesti korang kan ? ngaku je laa , hehe


Sempena dengan bulan baik hari baik ni , eloklah kalau kite bermaaf maafan sesama insan ! (cett ! ayat kau ta bole blah ,,) haha!



gambar sekadar hiasan


HAHA, paling penting mase bulan pose ni adalah pegi bazaar tiap2 petang ! cari lauk pauk buat berbuka ,, misi tiap petangku .




tapi sebenanye bulan pose ny kena kawal nafsu makan , tak patut beli byk2 mkn smpi gemok , nty tak larat nk semayang tawarih ! eh , terawih , silap2 ! i'm sorry ! HEHE . so , di hari yg baek lgi mulia in , aku nk ucapkn SELAMAT BERPUASE BUAT SEMUA YANG BERPUASE , Yang tak puase takyah ngade !


Kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi bykkan ibadah kepada Ilahi di bulan in ,, wahh! Indahnye bahase kauu ! HAHA .


Salam sayang untuk semua

2 budak sedang membebel:

msredcheesecake said...

selamat menyambut ramadhan...

Nia Hamzah said...

hye dear.
happy ramadhan.
thx u follow akak ye =)