Kembali menjadi student .


 
Mmm ok hai semua . Dah besar nampak ?? Cepatnya .Haha ok mengarut .

Hmm ok take a good look . Everybody listen . Kali ni aku nak tulis dengan panjang lagi berjela2 .. Boleh tak ??  Aku nak tulis puas2 sebab lepas ni aku tak dapat nak tulis lagi . Huuu sedih  :c .  Nanti aku rindu keyboard . Aku rindu komputer . Aku rindu semuaa . Huuaaaaa !

Eh dah kenapa nak touching lebih2 ni . Haha . #gelak balek .  Hmm ok Hidayah biaselah tuu . Lupekan semuanye sekejap . Tak lame pun setahun je . Hmph gulp ! Mak aii setahun ?? Um ok memang sekejap . Cliche sangat ! Haha .

Ok bye semua . Aku nak pergi dah . Eh tapi bukan pergi tu.. Aku nak pergi sana . Sana mana ?? Eh bukan sana tuu . Aku nak pergi jauh nun kat utara . Utara mana . Utara Pulau Pinang . Pulau Pinang mana ? Ha nah ketuk kepala Pulau Pinang pun tak tahu .  Ohh Pulau Pinang seberang Jaya . Haha . Buat apa . MATRIKULASI . Oh . Kos apa ? Hmm sains . Bila perginya . Isnin 28 Mei . Haha ok memang pesyen tanya sendiri jawab sendiri . Atoyaiii . 

Ok dah jelas kan . Hmm so pasni selamat tinggal semua . Gudbye . Jgn sedih2 aku takda . Izinkan ku pergi . Sob sob ! Hmm ok doakan aku dapat belajar dengan baik.  Mintak maaf semua . Halalkan apa yang patut . 

Ok sampai sini ja . Hmmm wahh panjanglah sangat . Hahahahahhaha .. Hmm ala panjanglah jugak tuu kan . Ok nak kemas beg . Nak packing ape yg patut . GTRRRRR ! Tu namenye semangat padehal nak pergi minggu depan . Hahaha . 

DOAKAN KEJAYAAN SAYA DAN RAKAN-RAKAN. SEMOGA MENJADI YANG TERBAIK . 
ASSALAMUALAIKUM W.B.T





 

0 budak sedang membebel: