Build up my confident

Aku memang terharu tahap gaban nih .. haha .. Ade orang bagi superb talk kat aku .. Wawawaaa .. Dyelah cik Wardah Alisya ,,terima kaseh banyak2 kak sebab da give me a hudred% confident untuk berdepan dgn peperiksaan nanti ..



Photobucket


Ok sume . Nilah akk cute yg baik sanadd bagi aku semangat n naikkan keyakinan aku .. (Ah , bukan dye , tpi juz blog dia je ).. Walaupun kitorang tak pernah kenal , but , she make it life ! Takotlah nak copycat gmba org len takot kena hack pulak .. HAHA


Alisya said...

all the best to u...subjek yg adik ambil sama dgn subjek akak dulu...cuma akak ada tmbah satu lg..EST...

mesti boleh punya lah.. jangan stress sangat..tenangkan hati, insya Allah apa yang studi tu boleh ingat...



So, besides my parents , aku akn ingat pesann kak Alisya nih .. I'll try ma best .. hope so ,,

3 budak sedang membebel:

Wardah alisya said...

siap letak comment akak lg tu..*malu*

papepun, hwaiting! all the best to u~~

thanks jugak promote blog akak kat blog ni..minat ija (heliza) eh?

cAhayA Le$tArY said...

haha .. yooee ,, nak malupulak .. minat ? bese2 je .. suke lagu dy ..

Husna As Saedah :) said...

akak doakan yg terbaik utk korg..
yosh..11A+!!