Driving School ..

Hello Malaysian .

                MAAF.TIADA GAMBAR UNTUK ENTRY KALI INI. HARAP MAKLUM

 Hepi new you to all sister , brother , father , mother , grandpa, grandma , pak mentua , mak mentua , pak menakan , mak menakan , sepupu sepapat , weeheww ~ Mulakan pagimu dengan senyumann . Senyum tak perlu kata apa-apa . Haha .

         Ok mulai hari ni aku nak bagitau yg aku adalah pelajar INSTITUSI MEMANDU INDAH SABAK .( promote jap ) . Wahh wahh ~ Bahagianya rasa nak belajaq nih .. Broom brooom !! Haha . Hamboihh kemainn aku kann ? Haha . Pasneh mulalah balek zaman gelap aku masa dok ostel dulu nu kena bangun pagi awal . Sebab pepagi aku akan dgar bunyi ponn! ponn ! depan rumah .  Ok nak tau , aku dijemput dari rumah dan dihantar ke rumah oleh pakcek drebar . ( macam V.I.P pulakk dah  )

         Aku memang suka sekolah baru aku ni haaa .. Walaaahh ! Cikgu2 dy sume mengajar ta pakai rotan .. Haha , baek je . Takde homework tu yg paling best . Fuhh ! No rules . No pain . No pain, no gain . No gain without a pain . Bhahaha ! Mencarut ape pulakk dah aku ni . Hm , ok . Just ignore it . Haha ..


       Hmm , sokayy2 ! Actuallynye lah kan , .aku ta tau na post mende lah Haha ! Kelakar tak kelakar tak ?? Huuu ~ Ok . Tapi aku rase aku perlu menceritakan tentang pengalaman aku kod . Perlu ke ? ha .. Oukey u olls . Driving class aku ni laen dri yg laen tau takk ? Pnoh dgn kisah lucu dan konflik . Haha . Xcited takk ?? 
Nak tau ?? Ok meh bace same2 . Aku tulis ni khas tok korang sume . Luv u much much ! Bahaha .


 Ehem 2 ! Test mike 1,2,3 !.....

First day :
* Dga ceramah 5 jam . Perghh ! Ok aku ta nak la cakap sonok ke takk kan . Tapi kalau ceramah tu ,, wa     rase elok lu pikirla sendiri . 
Intesting part : Usha mamat ensem tido ! Haha . Jatuh saham lu derr !
Conflict         : Ade amoi kena marah nan 'lecturer' sebab bising . Haha . Padan muka !
                      
Second day 
*Belaja komputer nan Wanie n Anis. Ok . Kitorang bertiga memang ta boleh dipisahkan. Haha . Kemana pergi pasti bersama . Hahaaa .
Interesting part : Dua kali cubaan aku lulus . Haha . Great job !
Conflict            :Anis n Wanie ta lepas2 . Huih ! Sian kat depa ...


Third day 
*Test komputer ! Hahaha. Cuak pulakk rase macam nak amek SPM balek je .  Perghh !
Interesting part : Kami b3 lulus . ALHAMDULILLAH
Conflict            : Wanie tercekik gula2 dlm van . Haha ! Sian Wanie . Blushing !


Fourth day
*L da kuar ! Yeayy ! Haha . Melompat macam orang gila .
Interesting part : Reunion dgn member laen . Haha . Meriah !
Conflict            : Pacek drebar gelak  sbb bagi gambar darjah 6 untuk lesen L . Huh !
                        

Fifth day
*Start belajar memandu . Broom ,broom ! Haha . Syok uh , first time pgg stereng keta .
Interesting part : Kitorang belajar sambil gelak2 n gurau senda with abg Lan  . Enjoy !
Conflict            : Abg lan beli air kopi . Pahtu dy buang sbb pahit sgt .Memang lucu
                          


Sixth day
*Hari kedua belajar . Aku tunggu pakcek drebar depan rumah dengan penuh sabar . Hmm ,, 
Interesting part : Aku pakai baju baru . Hahaa kayy batakk ! Ngeng .
Conflict            : Pakcek drebar lupe na amek aku . Haktuihh ! 


    Haha . Best tak best tak ?? Huuu ~ Macam tulah ceritanye .. Hahahaha (gelak terguling- guling ).. -..- Harap korang terhibur bace entry yang tak seberapa ni . Hurm ,, ok I admit it . Entry ni memang ta seberapa pun sebab aku menulis hanya sekadar mengisi kelapangan . Tanpa menyelami jiwa dan perasaan . Haha . Yelahh memang takda ape yang nak diselam pun kan ?? Hahaha !

# Entry ini akan bersambung ......... Tunggu !
        

    TERIMA KASIH

3 budak sedang membebel:

byha said...

aku tunggu (^__^) V

wanie paed~ said...

like2..haha bez lah

syamira zainan said...

semoga lepas dengan jayanya.. :)